Monday, June 22, 2009


Genting Theme Park
Buat semua fwenz yang mana nak g genting.. aku kat sini ader 2 tiket tok dijual.
Tok mana2 fwenz yang plan nak pegi o belum plan nak pegi boleh r usha2 tiket nie.. Tiket ader dua, yang mana pakwe/makwe leh r sambar dua2 tiket.. Yang mana xder makwe/pakwe leh r buat adiah bg kawan ker.. O inilah masa nak ajak awek/pakwe yang kowang suker g jln2..
Tok my fwenz, aku jual murah2 jer..
Dulu aku beli 2 tiket tok RM 60.. Coz masa beli arituh aku beli banyak (coz pegi n my family).. Nie kebetulan ader lebih n aku pun xder plan nak g lagi..
So, aku ingat klu ader yang berminat aku tolak kat kowang murah2 jer... For serius buyer aku tolak 2 tiket tok RM40 jer..
Detail for tiket yang aku nak jual:
> Outdoor one day UNLIMITED RIDE.
> Valid till 31 Julai 2009.

No comments:

Post a Comment